Link Pages

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Suka Tak Blog ne?

Monday, June 27, 2011

Kebahagian???

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

dah dgar lagu nie kan.. korang nak tahu ka... apa perasaan ku sekarang.. aku rasa kecewa dan terasa bersalah dgn diri sendiri.. salah aku ka.. mencari cinta yg sejati untuk kebahagian aku dan dia hingga ke syurga.. 
pernah seseorg insan bernama H bgtau aku.. dia ckp.. "kita mencari pasangan hidup ini bukan utk mendera, melayan or menjadikan dia kuli di rumah kita, tapi kita inginkan dia dalam semua keadaan..untuk bersama xkira susah ataupun senang"..
bila aku dgar ja dia berkata sedemikian.. jatuh cinta pula aku dgn kata2 nya... (Bukan dgn dia ya).. huhu.. dia memg lelaki yg baik.. klu aku x ada SBF.. aku belum tentu layak utknya..korang rasa ada ka kebahagian ku selepas ini.. aku ingin sngat dapt lelaki seperti itu... yg tau menghargai satu sama len... korang nak tahu ka.. bila aku dekat dgn H.. aku rasa seperti aku dkat dgn SBF ku... oh now.. x kan cerita ku seperti Sinetron Cinta Melody.. H pun muka dia lebih kurang ja sama macam Elang dlm cerita 2.. adeh..Tidakkkkkk....... aku x mau.. biarlah cinta ku hingga akhir ke Syurga dgn SBF ku... walau pun H baik, sentiasa hiburkan hati ku.. namun cinta ku bukan miliknya.. aku tetap setia... biar segala2nya ditentukan oleh takdir.. ^_^..


Sekian



No comments:

Post a Comment