Link Pages

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Suka Tak Blog ne?

Wednesday, June 22, 2011

Impian Ku...

Aduh bila terpandang ja iklan kereta Myvi terbaru terus ja aku simpan impian ku untuk ambil lesen tahun ne jugak.. klu leh aku mau dapat kan Perodua Myvi Lagi Best terbayang-bayang pula kereta 2 di depan mata ku.. hehehe harap2 lah tahun nie aku dapat ambil lesen memandu... gaji ku pun klu x silap ku di kasi naik bulan ne.. klu naik 50 ringgit ka ok udah 2,...  pas udah untuk aku yg masih bergelar bujang.. hehehe


tapi kan Perodua Myvi lagi Best ne sebenarnya ni tak ori. Sebab body asal dia Daihatsu Boon. Lagi best sebab dia pakai balik chassis Myvi lama. Tapi Boon kat Jepun dah pakai Dual DVVT. Tapi aku respek jugalah sebab brader n makwe kat Perodua banyak modified Boon jadi Myvi. Orang kata ada identiti Malaysia. Entah-entah diaorang baca MK sebab tu boleh jadi terer macam tu. Siapa sangka. aku dah malas sebenarnya ni. aku rasa sampai sini je lah yer. Awak-awak semua layanlah gambar Myvi ni yer. Sekian.




Produa Myvi Lagi Best






P/s : cantik ka xke.. yg penting harganya RM220 juta.. mahal 2 Jo... huhuhuhu.. macam 2 ka harga dia... xpe2.. Produa Myvi Lagi Best tunggu aku.. ada aku kesah harga nya mahal.. yg penting impian ku tercapai.. hehehe

No comments:

Post a Comment