Link Pages

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Suka Tak Blog ne?

Monday, March 21, 2011

22.03.2011

Dah lama rasanya x update blog ne.. erm.. dah jarang nak on9... sekarang pun on9 kat pekan bersama si Dia... heheh.. dah berbulan x jumpa.. hari nie baru dapat jumpa walaupun sekejap..
Erm... pejam celik pejam celik.. dah nak akhir bulan 3 pun.. dah nak masuk bulan 4... rasa macam cepat je masa berlalu.. tapi aku macam ne jugak.. lum ada lagi kerja yang aku dapat..kadang-kadang aku cemburu jugak denagn kawan-kawan ku yang dah ada kerja tetap... dah banyak jugak aku isi.. Spa8 pun sampai sekarang lum ada panggilan.. bila lah agaknya aku mau dapat kerja ne... erm.. bosan jugak aku bila di tanya Bila mau kerja?? klu kerja tue senang dapat.. xpe jugak.. mybe aku belum ada rezeki lagi untuk mendapat pekerjaan yang betul2 sesuai untuk ku.. xpelah... sementara tunggu mana-mana peluang pekerjaan... aku ada jugak tolong mama ku menjual untuk budak-budak sekolah... duduk di rumah pun yg penting masuk duit.. hehehe...
Klah.. nak caw sudah ne... nti bila ada masa.. aku update blog ne lagi... misz u all...

No comments:

Post a Comment